Personlig kundestøtte fra våre eksperter
Vi er overbevist om at et produkt bare kan være like bra som kundestøtten bak det.
"William er den beste tekniske medarbeideren jeg noensinne har hatt kontakt med (han har hjulpet oss flere ganger). Gi ham mye ros og en bonus."
"Tatiana løste ikke bare problemet mitt raskt, men ga meg også noen tips som vil gjøre livet mitt mye lettere i fremtiden. Førsteklasses service, 10/10."
"Vanessa var veldig hjelpsom og la mye innsats i å finne en løsning på problemet mitt. Vi jobbet sammen for å avklare mine behov og finne den beste måten å møte dem på. A++"
God kundeservice er vår fremste prioritet.
Vårt system er kjent for å være enkelt å bruke - men som ethvert nytt system, er det alltid en eller annen ting å lære. Vi tilbyr deg personlig onboarding og oppfølging, for å forberede deg mest mulig for å bruke Lightspeed POS.
Våre eksperter er der når du trenger det.
Vi mener at når det kommer til kassasystemer er kundestøtten minst like viktig som programvaren. Vårt vennlige støtteteam i Oslo er tilgjengelig for deg mandag til fredag fra kl. 08.00 til 17.00 - og vi legger ikke på før problemet er løst. Vår vakttelefon* er også tilgjengelig frem til 22.00, også i helgene.
*Vakttelefonen er forbeholdt driftskritiske henvendelser.
Hold deg oppdatert.
Vi slipper regelmessig nye funksjoner og oppdateringer! Våre eksperter er der for å oppdatere kunnskapen din eller gi deg tips om hvordan du kan bruke systemet bedre.